Allereerst: slim om je PR-activiteiten uit te besteden aan een professional! Het is verstandig om een consultant in te zetten die connecties heeft met verschillende (vak)media en persklare teksten kan schrijven. Dit vergroot de kans op succesvolle publicaties enorm.
We beginnen met een oriënterend gesprek. Geheel vrijblijvend en vertrouwelijk. We bespreken met name je wensen en doelen. Welke boodschap wil je graag onder de aandacht brengen? In welke publicaties wil je verschijnen en met welke frequentie? TOPIC PR denkt met je mee over hoe je zo'n campagne kunt vormgeven. Je zal geïnspireerd van tafel gaan, bewapend met advies waar je iets aan hebt.
Ben je enthousiast? Dan maken we een PR-plan en stellen we een offerte op met daarin de besproken activiteiten. Bij akkoord gaan we zo snel mogelijk van start.
Tijdens de campagne evalueren we continu. We staan stil bij wat er zowel intern als extern gebeurt en hoe dit de PR-campagne kan beïnvloeden.
Ja zeker! TOPIC PR werkt ook met eenmalige projecten. Een extra set handen voor als je er intern tekort komt. Dit kan een persbericht zijn, maar ook voor andere schrijfopdrachten en vertalingen ben je bij TOPIC PR aan het juiste adres.
Omdat iedere PR-campagne, PR-activiteit en schrijfopdracht verschilt in omvang is er geen vaste prijs op te plakken. Neem gerust contact op voor een prijsindicatie.
TOPIC PR heeft geen eigen design- of marketingteam, maar werkt wel samen met getalenteerde graphic designers, marketing specialisten en fotografen. Informeren kan dus zeker!