Het begint met een TOPIC
Jij bent specialist in wat je doet. Drager van jouw verhaal en expert in je vakgebied. Het ultieme doel is dan ook om als dusdanig gezien te worden door je klanten, stakeholders en concurrenten. Samen werken we naar die positie toe, door jouw 'topic' zichtbaar te claimen.
Van jargon naar duidelijke taal
Verhalen binnen sommige vakgebieden lijken in eerste instantie misschien niet geschikt voor een groot publiek. De crux is dat dit ook niet altijd hoeft. Het gaat erom dat we je doelpubliek aanspreken. In de media die zij lezen, beluisteren of bekijken.
TOPIC PR filtert het jargon uit je verhaal, zonder dat het afbreuk doet aan de kracht ervan. We vertellen jouw verhaal zo toegankelijk mogelijk, zodat de boodschap feilloos aankomt.
TOPIC PR heeft ervaring in deze sectoren:
financiële technologie
IT & software
e-commerce
(semi-)overheid
sport & fitness
TOPIC PR heeft deze publieken bereikt:
IT & software professionals
marketing managers
directies en beslissingsnemers
consumenten & bewoners
Taking Over Power In Conversation
Ja, TOPIC is ook een analogie voor Taking Over Power In Conversation.
Veel organisaties zitten op een goudmijn aan informatie en kennis over hun vakgebied, maar zijn zich daar niet van bewust. Of ze weten niet hoe ze die informatie op een nieuwswaardige manier kunnen inzetten voor PR-doeleinden. TOPIC PR helpt je daarbij.
Met de juiste PR-strategie, vertaald naar een spraakmakende campagne, zorgen we ervoor dat jij de toon bepaalt in het gesprek over jouw expertise.